Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us kurtlar vadisi pusu - KURTLAR VADİSİ PUSU: KURTLAR VADİSİ PUSU DA MEMATİ AŞKI BAŞLADI!

Sunday, December 16, 2007

KURTLAR VADİSİ PUSU DA MEMATİ AŞKI BAŞLADI!

MEMATİ AŞKLA TANIŞTI!

Kurtlar Vadisi’nin en korkusuz, en acımasız karakterlerinden Memati de sonunda aşkla tanıştı! Ama tabii yine kendi üslubuyla…

Kurtlar Vadisi’nin en gözü kara karakteri Memati, aşk ve kadınlar konusunda hep mesafeliydi. Geçtiğimiz sezon finalinde bu durumunu “Kaç yaşına geldik, ne tek bir gül goncası aldık, ne tek bir gül goncası verdik” diye dile getirmişti. Hatta kadın meseleleri yüzünden sık sık diğer karakterlere takılan Memati, şimdi aşkla tanışıyor!

Güllü Erhan ve Nevzat’la birlikte Limancı İlyas Reis’in oğlu Ali Osman’ın doğum günü için bara giden Memati, aşkla da tanışmış oldu. Model Gamze’ye “kadınımsın” diyen ve gerisini dinlemeyen Memati, “Mematice” yaşanacak bir sevdaya ilk adımı attı. Hem de Gamze’nin, en sevdiği düşmanı Bulut tarafından karşısına çıkarıldığını hiç fark etmeden….

İŞTE O SAHNE!

MEMATİ: Adın ne?
GAMZE: Gamze… Sizin?
MEMATİ: Sen benim adımı bilmiyor musun?
GAMZE: Hayır?
MEMATİ: Adımı bilmeden mi bakıyorsun bana?
GAMZE: Ben bakmadım sana…
MEMATİ: Ben yalan mı söylüyorum.
GAMZE: Sen baktın diye baktım…
MEMATİ: Niye baktığımı biliyor musun?
GAMZE: Niye?
MEMATİ: Seni istiyorum!
GAMZE: Böyle konuşarak istediğin hiçbir şeyi alamazsın!
MEMATİ: Bugüne kadar alamadığım hiçbir şey yok!
GAMZE: Benimle böyle konuşamazsın…
MEMATİ: Ben kadınımla böyle konuşurum! İzinsiz kalkıp giden kadına da kadınım demem, otur!






Labels: , , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Toplist chat mirc