Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us kurtlar vadisi pusu - KURTLAR VADİSİ PUSU: Kurtlar Vadisi Pusu 23. Bölümden bi sahne

Tuesday, January 22, 2008

Kurtlar Vadisi Pusu 23. Bölümden bi sahne





Kurtlar Vadisi Pusu’nun 22. Bölümünden sonra en merak edilen konularından biride Polat Alemdar’ın bıçaklanması ve Adem’in bundan sonraki Akıbetin ne olacağı.. Hatırlarsanız Kurtlar Vadisi Pusu 22. bölümün son sahnesinde Polat Alemdar bıçaklanmış ve o sahne ile birlikte Kurtlar Vadisi Pusu bir kısa dönem tatiline girmişti.




Daha 23. bölüm yayınlanmadan etrafta dolaşan 23. bölüm senaryo tüyolarından elimize geçen notlar şöyle…



Polat Alemdar Adem tarafından sırtına yediği kalleş darbeden sonra bir anda Adem’e “neden yaptın bunu” der gibi bir bakış fırlatır.



Sonra Polat Ademe Sana Yardım Ettim Umut Verdim Sen Beni Değil Umudumu Öldürdün Gibi Sözler Söylerken Kendinide Kapının Dışına Doğru Çeker Yanlardan Tutunarak, Bu Aradada Kapıyı Yavaş Yavaş Kapatır Ve Sırtındaki Bıçağı Kapının Arasına Sıkıştırır Ve Yüzündeki O Büyük Acı İfadesi İle Bir Anda Kendini Çekerek Sırtındaki Bıçağı Kapıya Sıkıştırarak Çıkartır Ve Bıçak Yere Düşer.

Ardından Bir An Ademe BAkarak Hızla Otoparka Doğru Yürür !..

Arkasından Adem Bıçağı Alarak Polatın Arkasından Otoparka Koşar..

Polat Otoparktan Bir Arabaya ( Mercedes ML 320 Jip ) Binerek Hızla Ordan Uzaklaşarak Bir Yere Gider..

Adem Otoparka Gelir Polatın Arabayla Çıktığını Görür ! Koşarak Yetişemiyeceğini Anlayınca Otoparktan Bir Arabaya Bakar Anahtar Kontaktadır Arabaya Biner Elindeği Bıçağı YanKoltuğa Koyar Ve Hızla Arkasından Gider !

Polat Karanlık Biryerde Durur Elifin Mezarına Gelmiştir ! Çok Kan Kaybetmektedir, Mezarlığa Girer.. Elifin Mezarına Doğru Yürür Mezarın Başına Geldiğinde; " Ölüm Ölüm Dediğin Nedir Gülüm? Ben Senin İçin Yaşamayı Göze Aldım! " Demiştim Ya! " ÖLMEYE GELDİM GÜLÜM! " Der !..

Bu Arada Adem Mezarlığa Girer ve olaylar böyle gelişir.

Labels: , , , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Toplist chat mirc